Σάββατο 19 Ιουνίου 2010

Σκέψεις

Πέρασαν αρκετές μέρες από όταν έγραψα.
Οι σκέψεις πολλές, αλλά καμία αρκετά συγκεκριμένη ώστε να αποτυπωθεί.
Βέβαια δε μπορώ να πω ότι οι προηγούμενες ήταν!
Θα μπορούσα να τις χαρακτηρίσω ως ένα χείμαρο συνειδητών και ασυνείδητων κομματιών.
Ή μήπως υποσυνείδητων? Δεν ξέρω.
Θα έπρεπε να ξέρω?
Μήπως δε θα έπρεπε καν να με νοιάζει?
Αυτές είναι οι σκέψεις μου.
Έχει νόημα να προσπαθήσω να τις αλλάξω?
Δε νομίζω.
Αλλά ακόμα και να προσπαθούσα θα το κατάφερνα?
Ίσως όχι. Ίσως πάλι ναι.
Ποιός ξέρει...

Για άλλη μια φορά δε θυμάμαι καν για ποιό λόγο ξεκίνησα να γράφω...
Υποψιάζομαι ότι κάποιος μου έχει πάρει το μυαλό, χρησιμοποιώντας μάγια/βουντού/κλπ.
Μόλις θυμήθηκα ότι πρέπει να σταματήσω να τρώω τα νύχια μου...
Άσχημη συνήθεια.
Ότι άγχος έχω το βγάζω στα νύχια μου! (Ότι έχει μείνει από αυτά τουλάχιστον)
Μήπως να πάρω κομπολόϊ? Ή ένα μπεγλέρι.
Θα δούμε.
Τέλος πάντων.
Αρκετές βλακείες για μια μέρα.

Το τραγούδι της ημέρας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε και κανα σχόλιο αν φτάσατε ως εδώ!
Να ξέρω αν τα διαβάζει και κανένας...